• Čeština
  • English
  • Deutsch

Analytické nástroje v době covidové: Rychle, flexibilně, efektivně

Zaznamenali jste výkyvy v poptávce? Postihly vás výpadky dodávek? Chcete optimalizovat řízení zásob a chod skladu? Chcete optimalizovat distribuční síť? Potřebujete přesnější analytické nástroje nebo automatizaci procesů, například v plánování výroby? Je váš interní analytický tým přetížený? Potkaly vás nové výzvy, ale vaše firma má stop stav na investice?

V ATHELAS Computing s.r.o. jsme připraveni vám pomoci rychle a efektivně. Naše aplikace na míru usnadňují řízení a chod každodenní operativy v supply chain i dalších oblastech bez nutnosti investice do specializovaného software a dalších technologií. Naše analýzy prodejů, distribučních sítí, skladů a dalších oblastí pomáhají klientům se strategickými rozhodnutími.

Nabízíme analýzy a flexibilní nástroje na forecasting a plánování , nástroje pro optimalizaci skladů a zásob, automatizované podrobné sledování nákladů na logistiku, analýzy pro optimalizaci distribučních sítí a mnohé další služby. Potřebujete-li rychlou analýzu dat, flexibilní nástroje pro automatizaci procesů v každodenní operativě (výroba, logistika, sklady, sales, forecasting a další) nebo analytické nástroje na kontinuální vyhodnocování dat za rozumnou cenu a bez investic do software a dalších technologií, neváhejte se na nás obrátit.

Příklady realizovaných projektů

Máme 20 let zkušeností, během nichž jsme pracovali na stovkách projektů a vyvinuli jsme stovky nástrojů, které naši klienti používají v každodenní operativě. Každé naše řešení vyvíjíme a dodáváme na míru konkrétnímu klientovi, na základě jeho potřeb a přání a s respektem k datům, software a procesům, které má klient k dispozici.

Z našich dříve realizovaných projektů uvádíme takové, které reagovaly na potřeby, jež mohou v mnoha firmách vyvstávat právě nyní v souvislosti se situací kolem pandemie:

Proč spolupracovat s ATHELAS Computing s.r.o.

  1. Řešení na míru. Řešení na platformě software, který již máte k dispozici, může být i o 90 % levnější než řešení formou specifického software, které s sebou nese potřebu přizpůsobit se funkcionalitám daného software, náklady na licence a implementaci a někdy i náklady na nové technologie.
  2. Nízké náklady. Platíte pouze naši práci na přípravě řešení na míru vaší firmě a rozsah každého projektu znáte předem. U menších aplikací se jedná o jednotky dní, u větších multifunkčních aplikací nebo analýz vyžadujících zpracování velkého množství dat se obvykle vejdeme do 15 pracovních dní. Naše obvyklá sazba je 1600 Kč za hodinu práce celého projektového týmu. Jsme připraveni i na kontinuální spolupráci, kdy na bázi měsíčního fee průběžně řešíme požadavky klienta na analýzu a analytické nástroje.
  3. Obejdete se bez investic. Naše řešení fungují na platformě běžného kancelářského software. Není třeba investice do dalšího software a licencí.
  4. Zkušenost. Máme 20 let zkušeností a stovky řešení, která se osvědčila v praxi.
  5. Rychlost řešení. Výsledky dodáme většinou do dvou týdnů od převzetí dat.
  6. Snadná implementace. Uživatelé již znají prostředí, ve kterém běží aplikace, takže její obsluhu zvládnou po velmi krátkém školení nebo na základě stručného manuálu.  
  7. Plná přenositelnost. Naše nástroje fungují na jakémkoli počítači s běžným kancelářským software. Počet stanic, na kterých lze aplikace využívat, není omezený.
  8. Profesionální vizualizace a grafika. Všechny naše aplikace jsou maximálně přehledné, profesionálně graficky zpracované a uživatelsky přívětivé.
  9. Flexibilita. Naše nástroje jsou modulární a v případě požadavku na novou funkcionalitu je implementace změn velmi rychlá.
  10. Spolupráce online. Spolupráce na projektech může běžet kompletně online a veškeré schůzky mohou probíhat formou videohovorů. Díky zkušenosti s prací pro klienty v různých zemích světa jsme na tuto formu zvyklí již mnoho let. To samozřejmě neznamená, že své klienty neradi vidíme osobně, pokud je to možné.

Milujeme analýzy
a reporting. S láskou
se postaráme o ty vaše.

Kontaktujte nás